Ahad, 17 April 2011

"PuiSikU cIptA bUatMu'''

kekiri ak buntu,
kehutan aku hilang,
ketimur ak kosong,
aku terus bosan dan katakan seprti saja waktu terus meninggalkan aku,
jauh ke dasar kerak bumi yang belum pernah diterokai,
warna kurindui ,jiwa ku biru,
menunggu cintaku ibarat c buta yang melihat syurga,
umpama lampu yang berbunyi hitam,
lalu menunggu ak terus,
kini malam tiba lagi kerna di tinggalkan oleh cahaya matahari,
di bebankan dengan bunyi rintisan hujan,
seperti saja aku mengajar gunung yang besarnya tidak terdakap oleh ku,
seperti itu lah rinduku pada mu,
kini ak terus menunggu, atau hilang saja aku di lautan yang luas,
hilang untuk menunggu jawapan yang pasti dari mu,
biar bumi terus berputar, biar masa terus berlalu,
kasih ku baru selalu buat mu, agar enkau tahu yang ak tetap ak..
and always to LOVE YOU.

Tiada ulasan: